Вербальні та невербальні складники мовленнєвого портрету політичного лідера: репрезентація в соціальних мережах

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Феномен політичного іміджу привернув особливу увагу науковців ще в XIX столітті, коли особливо активно стали розвиватися демократичні інститути. Доля влади стала безпосередньо залежати від того, як вона та її діяльність сприймається народом. Відповідати уявленням громадян про те, якою має бути влада, дуже складно і завжди закінчується зміною апарату управління. Зважаючи на це, проблема побудови ідеальних іміджів політичних лідерів й впровадження їх в масову свідомість набула вирішального значення. У політиці вдало сформований імідж визначає перемогу на виборах й є досягненням політичної влади. Одним з важливих елементів політичного іміджу є саме особистість лідера, який стає для виборців найбільш привабливим, коли відповідає особливостям політичній свідомості та політичній культурі громадян. На сьогодні актуальним стає дослідження особистості політичного лідера у лінгвістичному аспекті, саме дослідження його мовленнєвого портрету, оскільки мова політика відіграє важливу роль у формуванні його іміджу, що і визначає актуальність нашої роботи.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, мовленнєвий портрет, політичний імідж, політичний дискурс, вербальний аспект, невербальний аспект, мовна особистість, політичні діячі, політичні лідери
Бібліографічний опис
Жукова, Д. Г. Вербальні та невербальні складники мовленнєвого портрету політичного лідера: репрезентація в соціальних мережах = Verbal and non-verbal components of the spesh portrait of a political leader: representation in social networks : дипломна робота бакалавра / Д. Г. Жукова; наук. кер. Н. В. Кондратенко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2019. – 61 с.
DOI
ORCID:
УДК