Theoretical means for social entrepreneurship research in context of marketing 3.0
Вантажиться...
Файли
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Introduction. Modern development of socio-economic
sector makes adjustments to market environment. Enterprises
require expansion of their activities and feel necessity to
diversify risks. Satisfaction of consumer needs is
accompanied by introduction of innovations in various areas.
Focusing on marketing 3.0, when market activity should not
only ensure enterprise’s profitability, but also care about
consumer and environment, is embracing more and more
enterprises and becoming modern business responsibility.
Therefore, the problem of social entrepreneurship research in
context of sustainable development is becoming relevant and
important.
Aim and tasks. The main aim of this work is to
formulate theoretical means for social entrepreneurship
research, which should reveal peculiarities of tools to achieve
global goals of sustainable development. To achieve this goal,
the following tasks have been solved in this study: analysis of
definitions and study the essence of “social entrepreneurship”
concept; interconnection of social entrepreneurship goals with
global goals of sustainable development and compliance with
modern concept of marketing 3.0.
Results. Research of “social enterprise” definition
allows to define it as stable business structure, tended to selfdevelopment,
which forms mechanism of social support and
infrastructure development through close integration into
social system. Social entrepreneurship is aimed at solving
social problems and other goals of marketing 3.0. Social
enterprise is considered in context of sustainable development,
which is a concept that requires balance between satisfying
current needs of people and protecting interests of future
generations, ensuring their necessity for safe and healthy
environment, and it must be able to contribute to global goals
of sustainable development at local level.
Conclusions. Social enterprises have become an
acceptable mechanism for solving socio-economic problems,
as they are developing and expanding new tools to achieve
global goals of sustainable development at local level. Social
entrepreneurship has opportunity to involve socially
vulnerable groups in public life and expand citizens’ activity.
Social entrepreneurship today is aimed at positive
social changes and providing basic human needs in an optimal
way.
Вступ. Сучасний розвиток соціально-економічної сфери вносить корективи в ринкове середовище. Підприємства відчувають потребу у розширенні своєї діяльності та диверсифікації ризиків. Задоволення потреб споживачів супроводжується впровадженням інновацій по різних напрямках. Орієнтація на маркетинг 3.0, коли ринкова діяльність повинна забезпечувати не тільки рентабельність підприємства, а ще й турбуватись про споживача і оточуюче середовище, охоплює все більшу кількість підприємств та стає обов’язком сучасного бізнесу. Тому питання дослідження соціального підприємництва на тлі сталого розвитку набуває актуальності та важливості. Мета і завдання. Основною метою роботи є обґрунтування теоретичних засад дослідження соціального підприємництва, що повинно розкрити особливості інструментарію з досягнення глобальних цілей сталого розвитку. Для досягнення поставленої мети у дослідженні вирішено коло завдань: аналіз визначень та дослідження сутності явища «соціальне підприємництво»; співвідношення мети існування соціального підприємництва з глобальними цілями сталого розвитку та відповідність сучасній концепції маркетингу 3.0. Результати. Дослідження дефініції «соціальне підприємство» дозволяє надати визначення її як стійкої бізнес- структури, схильної до саморозвитку, що формує механізм соціальної підтримки та інфраструктурного розвитку шляхом тісної інтеграції в суспільну систему. Соціальне підприємництво націлене на вирішення соціальних проблем та інших цілей маркетингу 3.0. Соціальне підприємство розглянуто у контексті сталого розвитку, що являє собою концепцію, необхідністю якої є встановлення балансу між задоволенням потреб сучасності для людей та захистом інтересів майбутніх поколінь, забезпечуючи їхню потребу у безпечному та здоровому довкіллі, то воно повинно бути спроможним сприяти досягненню глобальних цілей сталого розвитку на місцевому рівні. Висновки. Соціальні підприємства стали прийнятним механізмом розв’язання соціально-економічних проблем, оскільки займаються розробкою та поширенням нових інструментів щодо досягнення глобальних цілей сталого розвитку на локальному рівні. Соціальне підприємництво має можливість залучати до громадського життя соціально вразливі верстви населення та розширювати активність громадян. Соціальне підприємництво сьогодні спрямоване на позитивні соціальні зміни та забезпечення базових людських потреб оптимальним способом
Вступ. Сучасний розвиток соціально-економічної сфери вносить корективи в ринкове середовище. Підприємства відчувають потребу у розширенні своєї діяльності та диверсифікації ризиків. Задоволення потреб споживачів супроводжується впровадженням інновацій по різних напрямках. Орієнтація на маркетинг 3.0, коли ринкова діяльність повинна забезпечувати не тільки рентабельність підприємства, а ще й турбуватись про споживача і оточуюче середовище, охоплює все більшу кількість підприємств та стає обов’язком сучасного бізнесу. Тому питання дослідження соціального підприємництва на тлі сталого розвитку набуває актуальності та важливості. Мета і завдання. Основною метою роботи є обґрунтування теоретичних засад дослідження соціального підприємництва, що повинно розкрити особливості інструментарію з досягнення глобальних цілей сталого розвитку. Для досягнення поставленої мети у дослідженні вирішено коло завдань: аналіз визначень та дослідження сутності явища «соціальне підприємництво»; співвідношення мети існування соціального підприємництва з глобальними цілями сталого розвитку та відповідність сучасній концепції маркетингу 3.0. Результати. Дослідження дефініції «соціальне підприємство» дозволяє надати визначення її як стійкої бізнес- структури, схильної до саморозвитку, що формує механізм соціальної підтримки та інфраструктурного розвитку шляхом тісної інтеграції в суспільну систему. Соціальне підприємництво націлене на вирішення соціальних проблем та інших цілей маркетингу 3.0. Соціальне підприємство розглянуто у контексті сталого розвитку, що являє собою концепцію, необхідністю якої є встановлення балансу між задоволенням потреб сучасності для людей та захистом інтересів майбутніх поколінь, забезпечуючи їхню потребу у безпечному та здоровому довкіллі, то воно повинно бути спроможним сприяти досягненню глобальних цілей сталого розвитку на місцевому рівні. Висновки. Соціальні підприємства стали прийнятним механізмом розв’язання соціально-економічних проблем, оскільки займаються розробкою та поширенням нових інструментів щодо досягнення глобальних цілей сталого розвитку на локальному рівні. Соціальне підприємництво має можливість залучати до громадського життя соціально вразливі верстви населення та розширювати активність громадян. Соціальне підприємництво сьогодні спрямоване на позитивні соціальні зміни та забезпечення базових людських потреб оптимальним способом
Опис
Ключові слова
social entrepreneurship, social enterprise, social and ethical focusing, marketing 3.0, sustainable development, соціальне підприємництво, соціальне підприємство, соціальна-етична орієнтація, маркетинг 3.0, сталий розвиток
Бібліографічний опис
Економіка. Екологія. Соціум.