Використання кореляційно-регресивного аналізу в управлінні ЗЕД підприємства

Анотація
У статті досліджуються напрями підвищення ефективності та конкурентоспроможності промислових підприємств в сучасних умовах. Обґрунтовано необхідність застосування множинного кореляційно-регресійного аналізу для кількісної оцінки взаємозалежностей між статистичними ознаками щоб збільшити точність прогнозу та зменшити мінливість показника. Розроблена економіко-математична модель прогнозування і планування обсягів збуту окремих видів продукції з метою удосконалення системи формування виробничих планів на майбутній короткотерміновий період та збільшення доходу підприємства. Наведений приклад розрахунку для одного виду продукції. Виконана перевірка на наявність лінійної залежності між усіма або кількома факторними ознаками (мультиколінеарність). Здійснено апробацію моделі при удосконаленні системи планування та збуту продукції одного з підприємств м. Одеса. Запропоновано напрями її використання для моделювання різних варіантів управління збутом продукції та поліпшення фінансового стану.
Опис
Ключові слова
економіко-математична модель, кореляційно-регресійний аналіз, мультиколінеарність, управління, прогнозування, планування, economic-mathematical model, correlation-regression analysis, multicollinearity, administration, prediction, planning
Бібліографічний опис
Ефективна економіка