Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2977
Title: Психологічні особливості дітей із затримкою психічного розвитку
Other Titles: Психологические особенности детей с задержкой психического развития
Psychological features of children time-lagged psychical development
Authors: Малигіна, Ганна Степанівна
Малыгина, Анна Степановна
Malygina, Ganna S.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: онтогенез
затримка психічного розвитку (ЗПР)
дефіцитарність окремих психічних функцій
онтогенез
задержка психического развития (ЗПР)
дефицитарность отдельных психических функций
ontogenesis
delay of psychical development
defisit of separate psychical functions
Series/Report no.: Психологія;Т. 17, вип. 5
Abstract: Стаття присвячена психолого-педагогічному аналізу стану проблеми дослідження особистості дитини із затримкою психічного розвитку у зарубіжній та вітчизняній психологічній науці. Показано, що дітям із ЗПР притаманні такі специфічні особливості, як знижена пізнавальна активність, розпад інтелектуальної продуктивності, слабкість пізнавальних інтересів, обмеженість, вибірковість знань та уявлень про оточуюче, несформованість навичок спілкування, ускладнених мовленнєвою патологією, що позначаються на їх розвитку, навчанні та соціальній адаптації тощо
Статья посвящена психолого-педагогическому анализу состояния проблемы исследования личности ребенка с задержкой психического развития в зарубежной и отечественной психологической науке. Показано, что детям с ЗПР присущи такие специфические особенности, как сниженная познавательная активность, распад интеллектуальной производительности, слабость познавательных интересов, ограниченность, выборочность знаний и представлений об окружающем, несформированность навыков общения, усложненных языковой патологией, что отражается наих развитии, учебе и социальной адаптации и т.п.
The article is devoted the psychological analysis of the state of problem of research of personality of child time-lagged psychical development in foreign and domestic psychological science. It is rotined that with ZPR such specific features as mionectic cognitive activity, disintegration of the intellectual productivity, weakness of cognitive interests, narrow-mindedness, selectivity of knowledges and pictures are inherent the children of circumferential, unformed of skills of intercourse,complicated language pathology, that affects their development, studies and social adaptation etc.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2977
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Психологія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
88-96.pdf88.36 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.