Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29763
Title: Брендинг як джерело формування стратегічних переваг підприємства
Authors: Яков, С. М.
Citation: 4-і економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених (Одеса, 13 листоп. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.
Issue Date: 2020
metadata.dc.contributor.advisor: Рудінська, Олена Володимирівна
Рудинская, Елена Владимировна
Rudinska, Olena V.
Keywords: брендинг
стратегічні переваги
підприємство
Abstract: В умовах жорсткої конкуренції на ринку питання брендингу є дуже актуальним, адже бренд є одним із ефективних способів формування стратегічних конкурентних переваг перед іншими гравцями ринку за рахунок лояльності і прихильності споживачів. Сьогодні компанії стикаються з тим, що через багато причин, бренди (поряд із персоналом підприємства) є їх найважливішими активами.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29763
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
179-181.pdf482.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.