Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2947
Title: Phonetischer Einführungskurs und kommunikative Kompetenz
Other Titles: Вступний фонетичний курс та комунікативна компетенція
Вводный фонетический курс и коммуникативная компетенция
Authors: Verbizkaja, T.D.
Vasylchenko, E. G.
Вербицька, Тетяна Діомідівна
Васильченко, Олена Германівна
Вербицкая, Татьяна Диомидовна
Васильченко, Елена Германовна
Citation: Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: Lautsprache
perzeptive Teilkompetenz
artikulatorische Teilkompetenz
phonetischer Einführungskurs
kommunikative Kompetenz
звукове мовлення
перцептивна компетенція
артикуляційна компетенція
вступний фонетичний курс
комунікативна компетенція
звучащая речь
перцпетивная компетенция
артикуляционная компетенция
вводный фонетический курс
коммуникативная компетенция
Series/Report no.: ;Вип. 25.
Abstract: Da die gesprochensprachliche Kommunikation heutzutage im Vordergrund steht(Massenmedien, Telephon), hat die Lautsprache den führenden Platz eingenommen, was zur Entwicklung perzeptiver und artikulatorischer Teilkompetenzen führt. Die gesprochene Sprache wird aber durch die „Brille der geschriebenen Sprache“ beurteilt und bewertet, was dazu führt, dass Deutschlehrer häufig „Schriftdeutsch sprechen“. Ein richtig aufgebauter und kommunikativ orientierter phonetischer Einführungskurs stellt eine wichtige Voraussetzung für die Entwicklung der kommunikativen Kompetenz bei Germanistikstudenten dar.
В умовах домінування звукового мовлення в повсякденній комунікації (мас-медіа,телефон) зростає роль високого рівня розвитку перцептивної й артикуляторної компетенції. Проте у практиці викладання іноземної мови робиться акцент на письмовому мовленні, що негативно впливає на якість володіння іншомовним звуковим мовленням. Раціонально складений та комунікативно орієнтований вступний фонетичний курс є необхідною передумовою для опанування студентами-германістами комунікативною компетенцією.
В условиях доминирования звучащей речи в повседневной коммуникации (масс-медиа, телефон) возрастает роль высокого уровня развития перцпетивной и артикуляционной компетенции. Однако в практике преподавания по-прежнему делается акцент на письменную речь, что отрицательно сказывается на качестве владения иноязычной звучащей речью. Рационально построенный и коммуникативно ориентированный вводный фонетический курс является необходимой предпосылкой для овладения студентами-германистами коммуникативной компетенцией.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2947
Appears in Collections:Записки з романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbit251-258+.pdf333.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.