Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVerbizkaja, T.D.-
dc.contributor.authorVasylchenko, E. G.-
dc.contributor.authorВербицька, Тетяна Діомідівна-
dc.contributor.authorВасильченко, Олена Германівна-
dc.contributor.authorВербицкая, Татьяна Диомидовна-
dc.contributor.authorВасильченко, Елена Германовна-
dc.date.accessioned2012-12-18T12:26:21Z-
dc.date.available2012-12-18T12:26:21Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЗаписки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philologyuk
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2947-
dc.description.abstractDa die gesprochensprachliche Kommunikation heutzutage im Vordergrund steht(Massenmedien, Telephon), hat die Lautsprache den führenden Platz eingenommen, was zur Entwicklung perzeptiver und artikulatorischer Teilkompetenzen führt. Die gesprochene Sprache wird aber durch die „Brille der geschriebenen Sprache“ beurteilt und bewertet, was dazu führt, dass Deutschlehrer häufig „Schriftdeutsch sprechen“. Ein richtig aufgebauter und kommunikativ orientierter phonetischer Einführungskurs stellt eine wichtige Voraussetzung für die Entwicklung der kommunikativen Kompetenz bei Germanistikstudenten dar.uk
dc.description.abstractВ умовах домінування звукового мовлення в повсякденній комунікації (мас-медіа,телефон) зростає роль високого рівня розвитку перцептивної й артикуляторної компетенції. Проте у практиці викладання іноземної мови робиться акцент на письмовому мовленні, що негативно впливає на якість володіння іншомовним звуковим мовленням. Раціонально складений та комунікативно орієнтований вступний фонетичний курс є необхідною передумовою для опанування студентами-германістами комунікативною компетенцією.uk
dc.description.abstractВ условиях доминирования звучащей речи в повседневной коммуникации (масс-медиа, телефон) возрастает роль высокого уровня развития перцпетивной и артикуляционной компетенции. Однако в практике преподавания по-прежнему делается акцент на письменную речь, что отрицательно сказывается на качестве владения иноязычной звучащей речью. Рационально построенный и коммуникативно ориентированный вводный фонетический курс является необходимой предпосылкой для овладения студентами-германистами коммуникативной компетенцией.uk
dc.language.isodeuk
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk
dc.relation.ispartofseries;Вип. 25.-
dc.subjectLautspracheuk
dc.subjectperzeptive Teilkompetenzuk
dc.subjectartikulatorische Teilkompetenzuk
dc.subjectphonetischer Einführungskursuk
dc.subjectkommunikative Kompetenzuk
dc.subjectзвукове мовленняuk
dc.subjectперцептивна компетенціяuk
dc.subjectартикуляційна компетенціяuk
dc.subjectвступний фонетичний курсuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectзвучащая речьuk
dc.subjectперцпетивная компетенцияuk
dc.subjectартикуляционная компетенцияuk
dc.subjectвводный фонетический курсuk
dc.subjectкоммуникативная компетенцияuk
dc.titlePhonetischer Einführungskurs und kommunikative Kompetenzuk
dc.title.alternativeВступний фонетичний курс та комунікативна компетенціяuk
dc.title.alternativeВводный фонетический курс и коммуникативная компетенцияuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Записки з романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verbit251-258+.pdf333.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.