Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2947
Назва: | Phonetischer Einführungskurs und kommunikative Kompetenz |
Інші назви: | Вступний фонетичний курс та комунікативна компетенція Вводный фонетический курс и коммуникативная компетенция |
Автори: | Verbizkaja, T.D. Vasylchenko, E. G. Вербицька, Тетяна Діомідівна Васильченко, Олена Германівна Вербицкая, Татьяна Диомидовна Васильченко, Елена Германовна |
Бібліографічний опис: | Записки з романо-германської філології = Writings in Romance-Germanic Philology |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Ключові слова: | Lautsprache perzeptive Teilkompetenz artikulatorische Teilkompetenz phonetischer Einführungskurs kommunikative Kompetenz звукове мовлення перцептивна компетенція артикуляційна компетенція вступний фонетичний курс комунікативна компетенція звучащая речь перцпетивная компетенция артикуляционная компетенция вводный фонетический курс коммуникативная компетенция |
Серія/номер: | ;Вип. 25. |
Короткий огляд (реферат): | Da die gesprochensprachliche Kommunikation heutzutage im Vordergrund steht(Massenmedien, Telephon), hat die Lautsprache den führenden Platz eingenommen, was zur Entwicklung perzeptiver und artikulatorischer Teilkompetenzen führt. Die gesprochene Sprache wird aber durch die „Brille der geschriebenen Sprache“ beurteilt und bewertet, was dazu führt, dass Deutschlehrer häufig „Schriftdeutsch sprechen“. Ein richtig aufgebauter und kommunikativ orientierter phonetischer Einführungskurs stellt eine wichtige Voraussetzung für die Entwicklung der kommunikativen Kompetenz bei Germanistikstudenten dar. В умовах домінування звукового мовлення в повсякденній комунікації (мас-медіа,телефон) зростає роль високого рівня розвитку перцептивної й артикуляторної компетенції. Проте у практиці викладання іноземної мови робиться акцент на письмовому мовленні, що негативно впливає на якість володіння іншомовним звуковим мовленням. Раціонально складений та комунікативно орієнтований вступний фонетичний курс є необхідною передумовою для опанування студентами-германістами комунікативною компетенцією. В условиях доминирования звучащей речи в повседневной коммуникации (масс-медиа, телефон) возрастает роль высокого уровня развития перцпетивной и артикуляционной компетенции. Однако в практике преподавания по-прежнему делается акцент на письменную речь, что отрицательно сказывается на качестве владения иноязычной звучащей речью. Рационально построенный и коммуникативно ориентированный вводный фонетический курс является необходимой предпосылкой для овладения студентами-германистами коммуникативной компетенцией. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2947 |
Розташовується у зібраннях: | Записки з романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Verbit251-258+.pdf | 333.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.