Розвиток послуг підприємств сфери реклами
Вантажиться...
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
З розвитком ринку послуг у сфері реклами розширено як функції цих
підприємств так і перелік інструментарію, пропонованого підприємствам-
замовникам. Ця тенденція спричинена змінами у суспільстві, активною
технологізацією, інтернетизацією та глобалізацією процесів.
Рекламні агенції починають виконувати ряд задач, що охоплюють значно
більше ніж розробку рекламного продукту. Вони базуються на генеральній
стратегії підприємства-замовника, його місії та можуть пропонувати: розробку
фірмового стилю та бренду, проведення маркетингових досліджень,
формування плану просування на ринку, забезпечення комунікаційними
заходами, організацію участі у виставках та подіях тощо.
Опис
Ключові слова
реклама, послуги, ринок, підприємство-замовник
Бібліографічний опис
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : 2-а Міжнар. наук.-практ. конф., тези доп., (Київ, 22 трав. 2020 р.). – К.: НАУ, 2020.