Розвиток послуг підприємств сфери реклами

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
З розвитком ринку послуг у сфері реклами розширено як функції цих підприємств так і перелік інструментарію, пропонованого підприємствам- замовникам. Ця тенденція спричинена змінами у суспільстві, активною технологізацією, інтернетизацією та глобалізацією процесів. Рекламні агенції починають виконувати ряд задач, що охоплюють значно більше ніж розробку рекламного продукту. Вони базуються на генеральній стратегії підприємства-замовника, його місії та можуть пропонувати: розробку фірмового стилю та бренду, проведення маркетингових досліджень, формування плану просування на ринку, забезпечення комунікаційними заходами, організацію участі у виставках та подіях тощо.
Опис
Ключові слова
реклама, послуги, ринок, підприємство-замовник
Бібліографічний опис
Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності : 2-а Міжнар. наук.-практ. конф., тези доп., (Київ, 22 трав. 2020 р.). – К.: НАУ, 2020.
DOI
ORCID:
УДК