Modern approaches to managing mobile marketing IT projects

Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
The article describes the main problematic issues and modern approaches to managing mobile marketing IT projects. The principles and development models of modern web-projects are analyzed. A comparative analysis of the features and areas of applicability of flexible IT project management methodologies is presented. The critical problems of using flexible methodologies in mobile marketing IT projects are highlighted. The logical and structural diagram of the stages of the Mobile App Design Timeline is proposed, which contributes to increasing the effectiveness of the implementation of IT projects. To assess the applicability of the flexible methodologies of Kanban and Scrum, an IT project of mobile marketing was simulated, and recommendations were proposed for building a self-organizing team and conducting a continuous retrospective.
У статті описані основні проблемні питання та сучасні підходи до управління ІТ-проектами мобільного маркетингу. Проаналізовано принципи та моделі розвитку сучасних веб-проектів. Наведено порівняльний аналіз особливостей та сфер застосування гнучких методологій управління ІТ-проектами. Висвітлено критичні проблеми використання гнучких методологій у ІТ-проектах мобільного маркетингу. Запропоновано логико-структурну схему етапів розробок мобільних додатків, що сприяє підвищенню ефективності впровадження ІТ-проектів. Для оцінки застосування гнучких методологій Kanban та Scrum було модельовано ІТ-проект мобільного маркетингу та запропоновано рекомендації щодо створення команди, що самоорганізовується, та проведення безперервної ретроспективи.
Опис
Ключові слова
mobile marketing, mobile marketing IT project, IT project management, flexible IT project management methodologies, MVP (minimum viable product), мобільний маркетинг, ІТ-проект мобільного маркетингу, управління ІТ-проектами, гнучкі методики управління ІТ-проектами, MVP (мінімально життєздатний продукт)
Бібліографічний опис
Маркетинг і цифрові технології
DOI
ORCID:
УДК