Мовна гра в текстах комерційної реклами як засіб вербального впливу на реципієнтів

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І.І. Мечникова
Анотація
Соціальні процеси, що відбуваються в сучасному українському суспільстві, вимагають нового погляду на проблему рекламної комунікації, оскільки реклама не лише сприяє розвиткові та вкоріненню ринкової економіки, а й являє собою соціальний механізм, який бере участь у формуванні нового типу відносин у суспільстві. Вплив реклами на соціальну дійсність аж ніяк не однозначний: вона стимулює розвиток товарних ринків і сфери послуг, підвищує політичну активність мас і водночас є засобом маніпулювання суспільною думкою й поведінкою людей. Реклама – це соціальна технологія спрямованої інформаційної дії, мета якої – надати певного напряму масовій або груповій активності. З цього погляду вона становить безумовний інтерес для дослідження.У широкому комплексі семантико-стилістичних засобів мови, що виконують різноманітні виражально-зображальні функції в комерційній рекламі, помітне місце займає явище мовної гри, що стосується обігравання мовних одиниць не тільки на лексичному рівні, а й на інших мовних рівнях. Зважаючи на зазначене вище, явище мовної гри як компонента тексту комерційної реклами потребує поглибленого й розширеного підходу – з урахуванням його функціонування на різних мовних рівнях. Цим зумовлена актуальність обраної теми.
Опис
Ключові слова
6.020303 філологія, комерційна реклама, рекламний дискурс, рекламна комунікація, мова реклами, лінгвістика, мовна гра, гра слів, рекламний слоган, вербальний вплив
Бібліографічний опис
Колпакова, А. О. Мовна гра в текстах комерційної реклами як засіб вербального впливу на реципієнтів = Language game in the texts of commercial advertising as a verbal impact recipients : дипломна робота бакалавра / А. О. Колпакова; наук. кер. Т. В. Пономаренко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2019. – 59 с.
DOI
ORCID:
УДК