Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГвоздій, Свiтлана Петрiвна-
dc.contributor.authorGvozdii, Svitlana P.-
dc.contributor.authorІванова, Ірина Вадимівна-
dc.contributor.authorБурденюк, Ростислав Володимирович-
dc.date.accessioned2020-10-12T10:10:54Z-
dc.date.available2020-10-12T10:10:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifierУДК 378.014/371.7:[613.3+613.7]-
dc.identifier.citationТеорія і практика оздоровлення людини : курс лекцій для здобувачів вищ. освіти немед. напряму / С. П. Гвоздій, І. В. Іванова, Р. В. Бурденюк. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2020. – 372 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-689-387-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/29081-
dc.description.abstractІнтеграція України у світовий освітній простір, сучасні перетворення в країні, погіршення здоров’я молодого покоління та населення в цілому ставлять нові вимоги до професійної підготовки майбутніх учителів під час навчання у закладах вищої освіти. Здобувачі педагогічних спеціальностей потребують підвищення їхньої грамотності щодо збереження і зміцнення духовно-морального, соціального, фізичного та психічного здоров’я школярів, пропагування здорового способу життя тощо. Здоров’я людини насамперед залежить від того, наскільки вона усвідомлює його важливість і докладає зусилля щодо його збереження та зміцнення. Чим раніше людина починає турбуватися про своє здоров’я, тим кращих результатів вона досягне. Дослідження останніх років виявили тенденцію до погіршення стану здоров’я учнів загальноосвітніх закладів та незадовільний рівень володіння ними основними здоров’язберігаючими та оздоровлюючими навичками та вміннями. Особливо тривожними є дані, що характеризують спад рівня здоров’я протягом усього періоду навчання у загальноосвітній школі, яке продовжує погіршуватися у закладах вищої освіти. На жаль, сьогодні все більше спостерігається знецінення здоров’я, що насамперед зумовлено недостатньою обізнаністю вчителів про проблеми здоров’я та його особливості, а також про можливі шляхи його збереження та зміцнення. У більшості закладів вищої освіти не створюються необхідні умови, які сприяли б усвідомленню студентами значущості індивідуального здоров’я, недостатньо розроблені механізми вироблення в них позитивного ставлення до здоров’я як до необхідної умови здійснення професійної діяльності, важливої професійної цінності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.subjectоздоровчі технологіїuk_UA
dc.subjectтрадиційне лікуванняuk_UA
dc.subjectдіагностика здоров’яuk_UA
dc.subjectоздоровче відновленняuk_UA
dc.subjectтермотерапіяuk_UA
dc.subjectгідроталасотерапіяuk_UA
dc.subjectбальнеоталасотерапіяuk_UA
dc.subjectкліматотерапіяuk_UA
dc.subjectнародна медицинаuk_UA
dc.subjectапітерапіяuk_UA
dc.subjectрефлексотерапіяuk_UA
dc.subjectмануальна терапіяuk_UA
dc.subjectмасажuk_UA
dc.titleТеорія і практика оздоровлення людини : курс лекцій для здобувачів вищої освіти немедичного напрямуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці БФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ozdorovlennya.pdf9.32 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.