Використання віршованих творів, пісень як засобів формування фонетичних умінь студентів 1 кусу при навчанні іспанської мови

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
На сьогоднішній день викладання мови придбало прикладний характер, у той час як раніше воно було порівняно абстрактним і теоретичним. Функції педагога в освітньому процесі значно змінилися. На зміну викладачеві-ментору, викладачеві-диктору прийшов викладач-наставник, викладач-посередник, викладач-керівник, суб'єктно-об'єктні відносини між викладачем та студентом змінилися на суб'єктно-суб'єктні, а сама методика викладання стала більш практичною, спрямованою безпосередньо на опрацювання матеріалу не за однієї лише допомоги штучних правил та одноманітних вправ зі старенького підручника, а із залученням сучасних багатофункціональних підручних засобів. Студенти прагнуть практики спілкування та позбавлення мовного бар’єру, який нездатні зламати застарілі прийоми.
Опис
Ключові слова
035.05. романські мови та література, іспанська мова, віршовані твори, пісня, викладач-ментору, викладач-диктор, артикуляції іспанської вимови, освітній процес
Бібліографічний опис
Гусєва, Т. А. Використання віршованих творів, пісень як засобів формування фонетичних умінь студентів 1 кусу при навчанні іспанської мови = Use of poetic words as a means of forming of phonetic abilities of the students of the first year of studying the Spanish language : дипломна робота магістра / Т. А. Гусєва; наук. кер. О. В. Григорович; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. іспанс. філології. – Одеса, 2019. – 67 с.
DOI
ORCID:
УДК