Феномен управлінського спілкування в теорії і практиці освітнього менеджменту

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Актуальність теми дослідження. В умовах демократизації та модернізації національної системи освіти домінуючою стає здатність керівників здійснювати гуманістичний підхід в управлінні, виявляти високу психологічну компетентність у взаємодії з підлеглими, вміння встановлювати ділові та доброзичливі стосунки у педагогічному колективі. Практичне розв’язання завдань, поставлених перед системою освіти України процесами державотворення, кардинальними змінами у суспільно-політичному та економічному житті суспільства, вимагає належної підготовленості керівників до ефективного керування загальноосвітніми навчальними закладами у складних умовах сьогодення, а також вияву оптимального – колегіального стилю управлінського спілкування з членами педагогічного колективу й провідними учасниками освітнього простору.
Опис
Ключові слова
011 освітні, педагогічні науки, спілкування як предмет міждисциплінарних наукових досліджень, феномен спілкування, структура і функції управлінського спілкування
Бібліографічний опис
Бурчанова, Т. В. Феномен управлінського спілкування в теорії і практиці освітнього менеджменту = Phenomen of managing communication at the theory and practice of educationalmanagement : дипломна робота магістра / Т. В. Бурчанова; наук. кер. М. Ф. Будіянський; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2018.
DOI
ORCID:
УДК