Формування гендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Ескіз недоступний
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Бондаренко П. В. Формування ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови: Магістерська робота за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки (спеціалізація – Педагогіка та лінгводидактика вищої школи). – Одеса: Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, 2019. – 94 с. У магістерській роботі досліджено проблему формування ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Визначено сутність базових понять дослідження: «ґендерна компетентність», «формування ґендерної компетентності». Визначено структуру ґендерної компетентності. Теоретично обґрунтовано модель формування ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови, яка складається з цільового, змістового, технологічного, діагностико-результативного компонентів. Запропоновано навчальний курс «Основи гендерного виховання» і комплекс виховних заходів, що охоплюють основні напрями ґендерного виховання і сприяють формуванню ґендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.
Bondarenko P.V. The Formation of the Gender-Oriented Competence of Future English Language Teachers. Master`s thesis in speciality 011 Educative pedagogical sciences (specialization – Pedagogics and Linguodidactics in High School) – Odesa: Odesa Mechnikov National University, 94 p. In this master`s thesis the problem of the formation of the gender-oriented competence of future English language teachers was explored. We defined the point of basic concepts of our research: “the gender competence”, “the formation of the gender competence”. We determined the structure of the gender competence. Theoretically we defined the model of the formation of gender-oriented competence of future English language teachers, which consists of objective, meaningful, technological, diagnostic and effective elements. We offered the educational course: “Gender-oriented training” and complex of the educational programmes, which include the main branches of gender-oriented education. They contribute to formation of gender-oriented competence of future English language teachers.
Опис
Ключові слова
011 освітні педагогічні науки, ґендерний підхід, ґендерне виховання, ґендерна компетентність, формування, модель, виховний захід, gender-oriented approach, gender education, gender-oriented competence, formation, model, educational activity
Бібліографічний опис
Бондаренко, П. В. Формування гендерної компетентності майбутніх учителів іноземної мови = The formation of the gender-oriented competence of future english language teachers : дипломна робота магістра / П. В. Бондаренко; наук. кер. О. В. Железняк; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. педагогіки. – Одеса, 2019. – 94 с.
DOI
ORCID:
УДК