Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28548
Назва: | Багатовимірний АВС-аналіз асортименту |
Інші назви: | Multidimensional ABC analysis of the assortment |
Автори: | Мазур, Олена Євгеніївна Мазур, Елена Евгеньевна Mazur, Olena Ye. |
Бібліографічний опис: | Economics: time realities |
Дата публікації: | 2019 |
Ключові слова: | асортимент АВС-аналіз багатовимірний АВС-аналіз assortment ABC analysis multidimensional ABC analysis |
Серія/номер: | ;№ 4(44). |
Короткий огляд (реферат): | В сучасних дослідженнях ABC-аналіз асортименту
представлений у форматі, коли позиції асортимнту
поділяються на групи лише одним параметром – доходом.
Метою статті є розроблення алгоритму проведення
багатовимірного АВС-аналізу асортименту та варіантів
інтерпретації його результатів. В статті на умовному прикладі
запропоновано формат багатовимірного аналізу, який охоплює
три блоки – одновимірний аналіз за показником доходу,
двовимірний за показниками доходу і прибутку, тривимірний –
за даними ще й про кількість продажу. За підсумками кожного
блоку запропоновано модель інтерпретації отриманих
результатів, до якої включено рекомендації щодо оптимізації
асортименту. Групування продуктів представлено в матричній
і табличній формах, що дає змогу краще візуалізувати позиції в
продуктовій лінійці і обґрунтувати пріоритетність товарних
груп. In recent researches, ABC-analysis of the assortment is presented in the format, when the assortment positions are divided into groups by only one parameter – income. The purpose of the article is to develop an algorithm for conducting a multidimensional ABC analysis of the range and options for interpreting its results. The conditional example in the article proposes a multidimensional analysis format that covers three blocks – one-dimensional analysis by revenue, two-dimensional by income and profit, and then threedimensional – by income, profit and quantity of sales. Based on the results of each block, a model of interpretation of the obtained results is proposed, it includes recommendations for optimization of the range. Product grouping is presented in matrix and table forms, which allows to better visualize product line items and justify product group priorities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28548 |
Інші ідентифікатори: | DOI: 10.5281/zenodo.3757928 UDC: 657.6 |
Розташовується у зібраннях: | Статті та доповіді ЕПФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
80-90.pdf | 402.78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.