Багатовимірний АВС-аналіз асортименту

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В сучасних дослідженнях ABC-аналіз асортименту представлений у форматі, коли позиції асортимнту поділяються на групи лише одним параметром – доходом. Метою статті є розроблення алгоритму проведення багатовимірного АВС-аналізу асортименту та варіантів інтерпретації його результатів. В статті на умовному прикладі запропоновано формат багатовимірного аналізу, який охоплює три блоки – одновимірний аналіз за показником доходу, двовимірний за показниками доходу і прибутку, тривимірний – за даними ще й про кількість продажу. За підсумками кожного блоку запропоновано модель інтерпретації отриманих результатів, до якої включено рекомендації щодо оптимізації асортименту. Групування продуктів представлено в матричній і табличній формах, що дає змогу краще візуалізувати позиції в продуктовій лінійці і обґрунтувати пріоритетність товарних груп.
In recent researches, ABC-analysis of the assortment is presented in the format, when the assortment positions are divided into groups by only one parameter – income. The purpose of the article is to develop an algorithm for conducting a multidimensional ABC analysis of the range and options for interpreting its results. The conditional example in the article proposes a multidimensional analysis format that covers three blocks – one-dimensional analysis by revenue, two-dimensional by income and profit, and then threedimensional – by income, profit and quantity of sales. Based on the results of each block, a model of interpretation of the obtained results is proposed, it includes recommendations for optimization of the range. Product grouping is presented in matrix and table forms, which allows to better visualize product line items and justify product group priorities.
Опис
Ключові слова
асортимент, АВС-аналіз, багатовимірний АВС-аналіз, assortment, ABC analysis, multidimensional ABC analysis
Бібліографічний опис
Economics: time realities
DOI
ORCID:
УДК