Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28543
Назва: Бізнес-моделі експансії міжнародних готельних мереж та їх розвиток в умовах цифровізації
Автори: Ломачинська, Ірина Анатоліївна
Ломачинская, Ирина Анатольевна
Lomachynska, Iryna A.
Гриценко, С. М.
Бібліографічний опис: Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: бізнес-модель
експансія
готельна мережа
Серія/номер: ;Вип. 4.
Короткий огляд (реферат): У структурі світового готельного бізнесу виділяють два основні сегменти: незалежні підприємства та операційні ланцюги (мережі). Готельні мережі або «готельні ланцюги» – «форма об’єднання готельних підприємств з метою забезпечення економічної ефективності діяльності та конкурентноздатності на ринку послуг за рахунок високої якості обслуговування (на основі розробки та дотримання власного стандарту якості)» [1, с. 260]. Готельні мережі набули важливого значення в розвитку сучасного готельного бізнесу та являють собою найбільш поширену форму управління готелями у світі. Вони дозволяють просувати на світовий туристичний ринок високі стандарти обслуговування, сприяють підтримці готельного бізнесу в цілому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28543
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
465-482.pdf339.3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.