Бізнес-моделі експансії міжнародних готельних мереж та їх розвиток в умовах цифровізації
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У структурі світового готельного бізнесу виділяють два основні
сегменти: незалежні підприємства та операційні ланцюги (мережі).
Готельні мережі або «готельні ланцюги» – «форма об’єднання готельних підприємств з метою забезпечення економічної ефективності
діяльності та конкурентноздатності на ринку послуг за рахунок високої якості обслуговування (на основі розробки та дотримання власного
стандарту якості)» [1, с. 260]. Готельні мережі набули важливого значення в розвитку сучасного готельного бізнесу та являють собою найбільш поширену форму управління готелями у світі. Вони дозволяють
просувати на світовий туристичний ринок високі стандарти обслуговування, сприяють підтримці готельного бізнесу в цілому.
Опис
Ключові слова
бізнес-модель, експансія, готельна мережа
Бібліографічний опис
Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.