Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28535
Назва: Маркетингові тренди в інтернет-торгівлі України
Автори: Мазур, Олена Євгеніївна
Мазур, Елена Евгеньевна
Mazur, Olena Ye.
Бібліографічний опис: Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.
Дата публікації: 2019
Ключові слова: маркетинг
тренди
інтернет-торгівля
Україна
Серія/номер: ;Вип. 4.
Короткий огляд (реферат): Інтернет-торгівля є сферою, що становить лише 3,5 % у загальному роздрібному товарообороті України, проте демонструє найбільш динамічні темпи розвитку. Наприклад, за підсумками 2017 року, приріст обороту в e-commerce становив 30% (що вдвічі більше, ніж загальносвітовий приріст 16 % [2]). Вражаючі темпи росту пов’язані передусім зі зростанням забезпеченості населення електронними пристроями, усвідомленням споживачами високої зручності онлайн-купівель, розповсюдженням передових технологій, що допомагають знайти інформацію про продукт, обрати варіант продукту, здійснити безпечну оплату і отримати вчасну доставку. Проте ваговим фактором є також і маркетингова діяльність підприємств-учасників, за допомогою яких вони привертають покупців і нарощують доходи. В цьому аспекті актуалізується дослідження ринкових стратегій онлайн-ритейлерів, що дасть змогу зрозуміти, за допомогою яких інструментів маркетингу забезпечуються високі темпи розвитку галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28535
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ЕПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
348-363.pdf397.93 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.