Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28535
Title: Маркетингові тренди в інтернет-торгівлі України
Authors: Мазур, Олена Євгеніївна
Мазур, Елена Евгеньевна
Mazur, Olena Ye.
Citation: Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія. – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.
Issue Date: 2019
Keywords: маркетинг
тренди
інтернет-торгівля
Україна
Series/Report no.: ;Вип. 4.
Abstract: Інтернет-торгівля є сферою, що становить лише 3,5 % у загальному роздрібному товарообороті України, проте демонструє найбільш динамічні темпи розвитку. Наприклад, за підсумками 2017 року, приріст обороту в e-commerce становив 30% (що вдвічі більше, ніж загальносвітовий приріст 16 % [2]). Вражаючі темпи росту пов’язані передусім зі зростанням забезпеченості населення електронними пристроями, усвідомленням споживачами високої зручності онлайн-купівель, розповсюдженням передових технологій, що допомагають знайти інформацію про продукт, обрати варіант продукту, здійснити безпечну оплату і отримати вчасну доставку. Проте ваговим фактором є також і маркетингова діяльність підприємств-учасників, за допомогою яких вони привертають покупців і нарощують доходи. В цьому аспекті актуалізується дослідження ринкових стратегій онлайн-ритейлерів, що дасть змогу зрозуміти, за допомогою яких інструментів маркетингу забезпечуються високі темпи розвитку галузі.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28535
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
348-363.pdf397.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.