Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетинг

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Мета - формування наукового світогляду і глибоких знань з теорії екологічного маркетингу, набуття вмінь і навичок конкретної екомаркетингової діяльності, методологічних аспектів організації екомаркетингової діяльності та її пріоритетів у сучасних умовах. Створення активних економічних механізмів регулювання процесів використання природи. Дисципліна «Управління природокористування» формує екологічно обґрунтовані пріоритети еколого-соціально-економічного розвитку суспільства і шукає найефективніші способи досягнення поставлених цілей. Завдання: • вивчення економічних закономірностей використання суспільством природних ресурсів з метою задоволення своїх потреб; • розробка методів оцінки природних ресурсів з метою їх ефективного використання; • створення економічних механізмів управління раціональним використанням природних ресурсів і охорони навколишнього середовища; • оцінка збитків, заподіяних природі та населенню в результаті непродуманої господарської діяльності; • розробка методів розрахунку економічної ефективності капітальних вкладень у раціональне використання природних ресурсів і охорону природи; • розробка підходів до регулювання і управління природокористуванням у господарському механізмі; • обґрунтування економічних аспектів регіональної та національної екологічної політики.
Опис
Ключові слова
екологічний маркетинг, екомаркетингова діяльність, управління природокористування, еколого-соціально-економічний розвиток, природні ресурси
Бібліографічний опис
Методичні рекомендації до практичних занять навчальної дисципліни «Управління природокористуванням» за темою: Практикум: екологічний маркетинг: для студ. ден. та заоч. від-ня екон.-прав. ф-ту : галузь знань: 07 «Управління та адміністрування». Рівень вищ. освіти: бакалавр . - Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, екон.-прав. ф-т, каф. маркетингу та бізнес-адміністрування. Одеса, 2019. 44 с.
DOI
ORCID:
УДК