Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2845
Title: Основні компоненти соціального середовища абітурієнтів, які вступають до ВНЗ
Other Titles: Основные компоненты социальной среды абитуриентов, поступающих в ВУЗ
Principal components analysis of university entrants’ social environment
Authors: Родіна, Наталія Володимирівна
Родина, Наталья Владимировна
Rodina, Nataliia V.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Issue Date: 2010
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: соціальне середовище
категоріальний аналіз головних компонент
системний підхід
копінг
социальная среда
абитуриенты
категориальный анализ главных компонент
системный подход
копинг
social environment
categorical principal components analysis
systems analysis
coping behavior
Series/Report no.: Психологія;Т. 15, вип. 16
Abstract: За допомогою анкетування досліджувалось соціальне середовище, у якому знаходяться абітурієнти, що вступають до ВНЗ. Було виявлено вісім компонент. Дві з них: «Сімейні традиції в отриманні вищої освіти» та «Багатодітність батьківської сім’ї» — описували середовище, де відбувався розвиток досліджених. Останні шість: «Життєвий досвід», «Вплив гендеру й місця проживання», «Ступінь ризику не виправдати сподівань», «Батьківський вплив», «Когнітивний аспект інтересу до спеціальності», «Емоційний аспект інтересу до спеціальності», — давали характеристику актуальним вимогам соціуму до досліджених.
При помощи анкетирования исследовалась социальная среда, в которой находятся абитуриенты, поступающие в вуз. Было выявлено восемь основных компонент. Две из них — «Семейные традиции в получении высшего образования» и «Многодетность родительской семьи» — описывали среду, в которой происходило развитие испытуемых. Остальные шесть — «Жизненный опыт», «Влияние гендера и места проживания», «Степень риска не оправдать ожидания», «Родительское влияние», «Когнитивный аспект интереса к специальности», «Эмоциональный аспект интереса к специальности» — давали характеристику актуальным требованиям социума к испытуемым.
The social environment of university entrants was researched by questionnaire survey. Eight principal components were determined. Two of them: «Family traditions of higher education» and «Size of parents’ family» — described the environment where early development of entrants had been going on. The last six: «Life experience» «Influence of gender and location», «Risk rate of failing to come up to expectations», «Parents’ influence», «Cognitive aspect of interest in future profession», «Cognitive aspect of interest in future profession» — characterized actual social demands to them.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2845
Appears in Collections:Психологія та соціальна робота

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
66-77.pdf383.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.