Текстово-дискурсивні маркери авторитетності (на матеріалі PR-дискурсу)

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглянуто текстово-дискурсивні маркери «авторитетності» в сучасному політичному PR-дискурсі. Було зроблено асоціативне поле слова «авторитетність». Детальний текстологічний аналіз обраних дискурсивних практик дав змогу довести, що комунікативна категорія «авторитетності» у текстових проявах впливає на адресата. За допомогою системного підходу та компонентного аналізу структуровано результати лінгвістичного аналізу PR-текстів у групи.
Опис
Ключові слова
PR-дискурс, політичний дискурс, категорія авторитетності, текстово-дискурсивні маркери
Бібліографічний опис
Філологічні студії
DOI
ORCID:
УДК