Ключові компетенції фахівців з маркетингу соціальних медіа

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Як відомо, Інтернет стрімко соціалізується, і саме це є головним трендом сучасного онлайн середовища. На сьогоднішній день існують десятки тисяч найрізноманітніших соціальних мереж і сервісів: комунікаційних, новинних, професійних, графічних, блогових, відео та багатьох інших. І тим не менше щодня в цій ніші з’являються нові проекти. Сумарна аудиторія соціальних майданчиків перевищує мільярд користувачів і за деякими оцінками найближчим часом обжене аудиторію пошукових систем. Як наслідок утворилася нова категорія агентств, що пропонують свої послуги.
Опис
Ключові слова
ключова компетенція, фахівець, маркетинг, соціальне медіа
Бібліографічний опис
Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.
DOI
ORCID:
УДК