Особливості аналізу ціноутворюючих факторів на новий товар

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Визначення вартості для нового продукту – важливий етап, що впливає на успіх продукту на ринку. Від початкової ціни товару залежить рівень прибутку з продажів, перше сприйняття продукту цільовою аудиторією, можливості по збільшенню прибутку в довгостроковому періоді, а також загальна конкурентоспроможність продукту.
Опис
Ключові слова
новий продукт, ціноутворення, конкурентоспроможність
Бібліографічний опис
Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.