Ієрархія бізнес-потреб компанії на основі піраміди А. Маслоу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Теорія ієрархії потреб, розроблена А. Маслоу, відіграла важливу роль для розуміння того, що лежить в основі прагнень і дій людей. Згідно цієї теорії, потреби людини можна згрупувати у 5 категорій, які ієрархічно розташовані одна щодо одної. Таким чином, людина не може перейти до потреб вищого рівня, доки потребує більш примітивних фізіологічних речей. В останні часи є певна тенденція до персоніфікування компаній. Так компаніям схильні надавати такі гуманістичні цінності, як усвідомленість, відповідальність, довіра та ін. І згідно з тим, що компаніям притаманне певне прагнення вижити і досягти успіху, можна припустити, що подібна ієрархія потреб може бути застосована і до бізнесу.
Опис
Ключові слова
бізнес-потреби, компанія, піраміда А. Маслоу
Бібліографічний опис
Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.
DOI
ORCID:
УДК