Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2834
Title: Роль виртуального рыночного пространства в формировании потребительской ценности окружающей природной среды
Other Titles: Роль віртуального ринкового простору у формуванні споживчої цінності навколишнього природного середовища
The role of virtual market space in formation of consumer value of environment
Authors: Садченко, Елена Васильевна
Садченко, Олена Василівна
Sadchenko, Olena V.
Citation: Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald
Issue Date: 2012
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: устойчивое развитие
ресурсный дефицит
экологическая емкость территорий
реальное и виртуальное рыночное пространство
ценность окружающей природной среды
сталий розвиток
ресурсний дефіцит
екологічна ємність територій
реальний і віртуальний ринковий простір
цінність навколишнього природного середовища
sustainable development
resource deficit
ecological capacity
real and virtual market place
value of the natural environmental
Series/Report no.: Економіка;Т. 17, вип. 2
Abstract: В статье рассматриваются экономические предпосылки устойчивого развития, а также теоретические вопросы формирования потребительской ценности окружающей природной среды в условиях виртуального рыночного пространства, функционирующего в интерактивных информационных сетях. Предложены подходы к моделированию социо-эколого-экономического взаимодействия окружающей природной среды с элементами возможных изменений как отдельных ее компонентов, так и изменений самой среды в результате воздействий на нее.
У статті розглядаються економічні передумови сталого розвитку, а також теоретичні питання формування споживчої цінності навколишнього природного середовища в умовах віртуального ринкового простору, що функціонує в інтерактивних інформаційних мережах. Запропоновано підходи до моделювання соціо-екологоекономічної взаємодій навколишнього природного середовища з елементами можливих змін, як окремих її компонентів, так і змін самого середовища у результаті зовнішніх впливів.
The article is dedicated to the economic prerequisites of sustainable development, as well as theoretical questions of formation consumer value of the environment in virtual market place that operates in the interactive information networks. The approaches to the modelling of socio-ecological-economic interactions of environment with the elements of possible changes as its individual components and the change of environment itself are suggested.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/2834
Appears in Collections:Вісник Одеського національного університету. Економіка

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
181-190.pdf99.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.