Отраслевая структура рынка и стратегия копирования инноваций
Дата
2011
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
В статье рассматриваются институциональные подходы к анализу межфирменной кооперации и конкуренции в инновационных отраслях. Исследуются особенности стратегического поведения фирм, в частности, анализируется
стратегия копирования и ее влияние на структуру рынка.
У статті розглядаються інституційні підходи до аналізу міжфірмової кооперації та конкуренції в інноваційних галузях. Досліджуються особливості стратегічної поведінки фірм, а саме, аналізується стратегія копіювання та іі вплив на структуру ринку.
In this article we examine the institutional approach to the analysis of cross-firm cooperation and competition in innovative economy sector. We research features of the strategic behavior of firms, analyze the strategy of copying and its influence on market structure.
У статті розглядаються інституційні підходи до аналізу міжфірмової кооперації та конкуренції в інноваційних галузях. Досліджуються особливості стратегічної поведінки фірм, а саме, аналізується стратегія копіювання та іі вплив на структуру ринку.
In this article we examine the institutional approach to the analysis of cross-firm cooperation and competition in innovative economy sector. We research features of the strategic behavior of firms, analyze the strategy of copying and its influence on market structure.
Опис
Ключові слова
отраслевая структура рынка, инновации, стратегия предприятий, галузева структура ринку, інновації, стратегія підприємства, market structure, innovations, strategy of firm
Бібліографічний опис
Вiсник Одеського нацiонального унiверситету=Odessa National University Herald