Оцінка корпоративної соціальної відповідальності в системі взаємовідносин зі стейкхолдерами

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Корпоративна соціальна відповідальність характеризує реальну участь компанії у вирішенні соціально значущих проблем, активність бізнесу в досягненні комерційного успіху методами, які відповідають правовим, екологічним, етичним і культурним нормам суспільного життя. Всі ці принципи реалізуються через систему взаємовідносин і зобов’язань з широким колом стейкхолдерів. Динаміка цих відносин з метою сталого розвитку компанії вимагає ефективного управління, прогнозування, оцінки та аналізу результатів використання соціально відповідальних практик.
Корпоративная социальная ответственность характеризует реальное участие компании в решении социально значимых проблем, активность бизнеса в достижении коммерческого успеха методами, которые соответствуют правовым, экологическим, этическим и культурным нормам общественной жизни. Все эти принципы реализуются через систему взаимоотношений и обязательств с широким кругом стейкхолдеров. Динамика этих отношений в целях устойчивого развития компании требует эффективного управления, прогнозирования, оценки и анализа результатов использования социально ответственных практик.
Corporate social responsibility characterizes the real participation of the company in solving socially significant problems, business activity in achieving commercial success by methods that comply with legal, environmental, ethical and cultural standards of public life. All these principles are implemented through a system of relationships and obligations with a wide range of stakeholders. The dynamics of these relations for the sustainable development of the company requires effective management, forecasting, evaluation and analysis of the results of using socially responsible practices. The CSR concept is increasingly seen in the context of strategic management. At the same time, there is a problem of evaluation and accounting of socially responsible practices. In addition, this information should be clear, entrusting and accessible to stakeholders in order to have an effective dialogue with them.
Опис
Ключові слова
корпоративна соціальна відповідальність (КСВ), корпоративна соціальна діяльність, соціально відповідальні практики, управлінський підхід, стейкхолдери, ділове середовище, корпоративная социальная ответственность (КСО), корпоративная социальная деятельность, социально ответственные практики, управленческий подход, стейкхолдеры, деловая среда, corporate social responsibility (CSR), corporate social activities, socially responsible practices, managerial approach, stakeholders, business environment
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК