Браузерна комп’ютерна ділова гра як інтерактивне середовище навчання менеджерів

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглядається проблема підвищення якості підготовки студентів спеціальності «менеджмент» за допомогою новітнього типу комп’ютерних ділових ігор – браузерної гри «Практичний маркетинг». Узагальнено досвід використання цієї гри в навчальному процесі. Розглянуто дидактичні особливості гри як інтерактивного навчального середовища, що моделює економічну реальність. Проведено аналіз ігрового процесу і алгоритму вироблення ефективної ігрової стратегії. Розроблено ігрову відомість для учасників гри. Підготовлені рекомендації викладачам щодо використання гри в різних дисциплінах для підвищення ефективності підготовки студентів спеціальності «Менеджмент» та виробленню в них уміння стратегічно мислити.
В статье рассматривается проблема повышения качества подготовки студентов специальности «менеджмент» с помощью новейшего типа компьютерных деловых игр – браузерной игры «Практический маркетинг». Обобщен опыт использования этой игры в учебном процессе. Рассмотрены дидактические особенности игры как интерактивной учебной среды, моделирующей экономическую реальность. Проведен анализ игрового процесса и алгоритм выработки эффективной игровой стратегии. Разработана игровая ведомость для участников игры. Подготовлены рекомендации преподавателям по использованию игры в различных дисциплинах для повышения эффективности подготовки студентов специальности «Менеджмент» и выработке у них умения стратегически мыслить.
The article addresses the issue of quality improvement for students’ training under the “Management” specialization using the latest type of computer business games – the browser-based game “Practical Marketing”. The experience of using this game in the educational process is summed up. The didactic features of the game as an interactive learning environment that is modeling economic reality are reviewed. The analysis of the game play and the algorithm for developing an effective game strategy has been carried out. A game sheet for game participants has been developed. Recommendations have been prepared for teachers on the use of the game in various disciplines to increase the effectiveness of students’ training under the “Management” specialization and to develop their strategic thinking skills.
Опис
Ключові слова
браузерні комп’ютерні ділові ігри, учбовий процес, викладання маркетингу, розвиток навичок та вмінь, стратегічне мислення, прийняття рішень, активні методи навчання, менеджмент, інтерактивне середовище навчання, браузерные компьютерные деловые игры, учебный процесс, преподавание маркетинга, развитие навыков и умений, стратегическое мышление, принятие решений, активные методы обучения, интерактивная среда обучения, browser-based computer business games, educational process, marketing teaching, development of skills, strategic thinking, decision making, active teaching methods, management, interactive learning environment
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК