Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28160
Title: Проблеми залучення інвестицій на ринку міжнародного туризму
Other Titles: Проблемы привлечения инвестиций на рынке международного туризма
Issues of investment attraction in the market of international tourism
Authors: Рудінська, Олена Володимирівна
Сорокова, Тетяна Євгенівна
Рудинская, Елена Владимировна
Сорокова, Татьяна Евгеньевна
Rudinska, Olena V.
Sorokova, Tetiana Ye.
Citation: Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: міжнародний туризм
готельно-ресторанна діяльність
форми залучення інвестицій
управлінські підходи
маркетингові дослідження
класифікація
структуризація
рівневая постановка проблем та вирішення
международный туризм
гостинично-ресторанная деятельность
формы привлечения инвестиций
управленческие подходы
маркетинговые исследования
классификация
структурирование
уровневая постановка проблем и решений
international tourism
hotel and restaurant activity
forms of attracting investments
managerial approaches
marketing research
classification
structuring
level problem formulation and solutions
hospitality industry
Series/Report no.: ;Т. 19, вип. 1(44).
Abstract: Конкуренція, як головний чинник розвитку на ринку туристичних послуг та готельно-ресторанного бізнесу, посилюється. Розвиток туристичної та готельноресторанної діяльності імплементується як один із п’яти стратегічних у програмі 5Т - стратегій Одеського регіону. Але ж методи та механізми, за якими працюють одеські бізнесмени цього сегменту вважаються нами застарілими та малоефективними. Досвід міжнародного ринку туризму щодо залучення інвестиційного ресурсу повинен втілюватися як найшвидше в перспективних регіонах із туристичною інфраструктурою. Тому, актуальність статті полягає у структуруванні ринку готельно-ресторанних послуг на сучасному етапі, виділенні перспективних та пріоритетних сегментів розвитку відповідно специфіки Одеського регіону та розробці ефективних підходів інвестиційного менеджменту відповідно європейського рівня щодо залучення інвестиційного ресурсу. В статті зроблено акцент на стратегічні перспективи готельно-ресторанного бізнесу в Україні, виділено фактори гальмування розвитку вітчизняного ринку туризму та зокрема, готельного господарства, які потребують реорганізації та вирішення. Структуровано та згруповано фактори розвитку інвестиційного клімату, що виступають як засадничі умови залучення інвестиційного капіталу.
Конкуренция, как фактор развития на рынке туристических услуг и гостинично-ресторанного бизнеса, усиливается. Развитие туристической и гостинично-ресторанной деятельности имплементируется как один из пяти стратегических направлений в программе 5Т – стратегий Одесского региона. Но методы и механизмы, по которым работают одесские бизнесмены этого сегмента считаются нами устаревшими и малоэффективными. Опыт международного туризма по привлечению ининвестиционного ресурса должен реализовываться как можно быстрее в перспективных регионах с туристической инфраструктурой. Поэтому, актуальность статьи заключается в структурировании рынка гостинично-ресторанных услуг на современном этапе, выделении перспективных и приоритетных сегментов развития в соответствии со спецификой Одесского региона и разработке эффективных подходов инвестиционного менеджмента европейского уровня по привлечению инвестиционного ресурса. В статье сделан акцент на стратегические перспективы гостинично-ресторанного бизнеса в Украине, выделены факторы торможения развития отечественного рынка туризма и в частности, гостиничного бизнеса, требующих реорганизации и решения. Структурированы и сгруппированы факторы развития инвестиционного климата, которые выступают как основополагающие условия привлечения инвестиционного капитала.
Competition, as a major driver of tourism and hospitality industry development, is increasing steadily. The development of tourism and hospitality is being implemented as one of the five strategic points in the 5T program – main strategy in Odessa region. However, the methods and mechanisms used by Odessa businessmen in this segment are considered to be outdated and ineffective. The experience of international tourism market in attracting investments should be implemented as soon as possible in perspective touristic regions. Therefore, the objective of the article is to structure the market of hotel and restaurant services at the present stage, to identify perspective and prior segments of development according to the specifics of Odessa region and to develop effective investment management approaches in accordance with the European level to attract investments. The article focuses on the strategic development of hospitality industry in Ukraine, identifies the factors inhibiting the development of the domestic market of tyranny, and in particular, the hotel industry, which needs reorganization and update. The factors of development of the investment climate, which serve as basic conditions in attracting investment capital, are structured and grouped.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28160
Other Identifiers: УДК 338.48:330.322
DOI: 10.18524/2413-9998/2020.1(44).198367
Appears in Collections:Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
241-254.pdf424.17 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.