Управління діловою репутацією підприємства з урахуванням факторів корпоративної соціальної відповідальності

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У сучасному світі про імідж і ділову репутацію в тій чи іншій мірі говорять всі. Ділова репутація стала темою численних опитувань, пропонується безліч консалтингових послуг з репутаційного менеджменту [1]. Це свідчить про те, що тема управління іміджем і діловою репутацією стала дуже популярною в діловому світі. Однак усвідомлення керівництвом і власниками компаній того, що імідж і репутація складаються десятиліттями і вимагають особливих заходів підтримки, не означає автоматичного переходу цих компаній до конкретних і усвідомлених дій в даній області.
Опис
Ключові слова
ділова репутація, підприємство, соціальна відповідальність
Бібліографічний опис
Соціальна відповідальність як форма забезпечення сталого розвитку господарюючих систем: суспільство, галузь, підприємство: монографія. – Одеса: ТОВ «Лерадрук», 2017.
DOI
ORCID:
УДК