Гендерний аспект соціальної адаптації дітей з порушенням мови

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сьогодні вчені встановили ,що дівчатка скоріш розвиваються ,аніж хлопці в мовному сенсі. Це помітно ,насамперед ,у немовлячому віці, коли дівчинка в 4 місяці починає лепетати на «своєї мові», то хлопчик починає це робити в 6 місяців. Процес засвоєння мови у дівчаток починається раніше в середньому на два місяці. Активно говорити дівчатка починають в рік і вісім місяців, хлопчики на два місяці пізніше, зазвичай після року і десяти місяців, такі відмінності пояснюються накопиченням великої кількості дієслів в активному словнику у дівчаток. Саме з цим пов'язане і деякий випередження в появі коротких двухсловний висловлювань дівчаток в порівнянні з хлопчиками.
Опис
Ключові слова
гендерний аспект, соціальна адаптація, діти з порушенням мови
Бібліографічний опис
Гендерна конструкція соціуму: історія і сучасність : зб. матеріалів міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 20-21 трав. 2020 р.) – Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020.
DOI
ORCID:
УДК