Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28118
Title: Гендерний аспект соціальної адаптації дітей з порушенням мови
Authors: Албул, Анна
Гладченко, Світлана Володимирівна
Гладченко, Светлана Владимировна
Gladchenko, Svitlana V.
Citation: Гендерна конструкція соціуму: історія і сучасність : зб. матеріалів міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 20-21 трав. 2020 р.) – Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020.
Issue Date: 2020
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: гендерний аспект
соціальна адаптація
діти з порушенням мови
Abstract: Сьогодні вчені встановили ,що дівчатка скоріш розвиваються ,аніж хлопці в мовному сенсі. Це помітно ,насамперед ,у немовлячому віці, коли дівчинка в 4 місяці починає лепетати на «своєї мові», то хлопчик починає це робити в 6 місяців. Процес засвоєння мови у дівчаток починається раніше в середньому на два місяці. Активно говорити дівчатка починають в рік і вісім місяців, хлопчики на два місяці пізніше, зазвичай після року і десяти місяців, такі відмінності пояснюються накопиченням великої кількості дієслів в активному словнику у дівчаток. Саме з цим пов'язане і деякий випередження в появі коротких двухсловний висловлювань дівчаток в порівнянні з хлопчиками.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/28118
Appears in Collections:Статті та доповіді ФПСР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
204-206.pdf331.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.