Проблематика ЗМІ (економічна)

Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В основу навчальної дисципліни «Проблематика ЗМІ (економічна) покладено економічна проблематика в пресі, досвід засобів масової інформації в освітленні актуальних проблем економіки, природокористування і соціального життя в сучасних умовах. Резерви і можливості збільшення популярності засобів масової інформації і ефективності виступів преси на економічні, соціально-економічні, економіко-екологічні теми. Об’єктом навчальної дисципліни є економічні, соціально-економічні та економіко-екологічні проблеми сучасності. Сучасна підготовка журналіста потребує використання жанрового та компетентнісного підходів, а саме підвищення обізнаності у сфері прав людини, рівності та недискримінації, посилення чутливості ЗМІ до економічної та соціально-економічної проблематики, а також дотримання етичних журналістських стандартів у висвітленні цих питань. Журналіст як співучасник реалізації / захисту прав людини повинен мати: здатність опановувати знання і розуміти предметну сферу та професійну діяльність; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; здатність працювати в міжнародному контексті; здатність діяти соціально відповідально та свідомо; здатність цінувати та поважати різноманітність і мультикультурність.
Опис
Ключові слова
економічна проблематика, преса, засоби масової інформації, проблеми сучасності, журналіст, економічна журналістика, Україна
Бібліографічний опис
Проблематика ЗМІ (економічна) : метод. вказ. та завдання для студентів перш. (бакалавр.) рівня вищої освіти спец. 061 "Журналістика" / С. Л. Брошкова; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. журналістики, реклами та медіакомунікацій. – Одеса : Печатный дом, 2019. – 23 с.
DOI
ORCID:
УДК