Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27784
Назва: | Турецька мова. Частина ІІ. |
Автори: | Шаглі, Ганна Іванівна Шагли, Анна Ивановна Shahli, Hanna I. |
Бібліографічний опис: | Шаглі Г. І. Турецька мова. Ч. ІІ : навч.-метод. посіб. / Г. І. Шаглі. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019. – 182 с. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова |
Ключові слова: | редуплікація прикметників дієприкметник теперішнього-минулого часу післяйменник tarafından розділові числівники питальне слово ne післяйменник başka післяйменник gibi післяйменник kadar післяйменник göre післяйменник doğru безафіксний ізафет використання дат наказовий спосіб |
Серія/номер: | ;Ч. ІІ. |
Короткий огляд (реферат): | Навчально-методичний посібник з турецької мови підготовлений для студентів спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» ОНУ імені І. І. Мечникова, але він також підійде для кожного, хто захоче оволодіти глибшими знаннями з турецької мови. Цей посібник є продовженням до навчальнометодичного посібника «Турецька мова. Частина І». Посібник складається з восьми граматичних та мовленнєвих розділів. У кінці посібника наведені тексти для читання з практичною частиною. Кожен граматичний розділ, у свою чергу, ділиться на кілька граматичних тем. Мовленнєві розділи присвячені одній тематиці. Кожен розділ супроводжується необхідним словником. Лексичний та граматичний матеріали викладені так, що вони ускладнюються від теми до теми. Кожен граматичний розділ містить у собі зрозумілі правила та необхідну кількість вправ для їх відпрацювання. У посібнику розглянуті такі граматичні теми: прикметник, дієприкметник, дієприслівник, числівник, післяйменники: başka, kadar, gibi, göre, doğru, широкий час, форми можливості та неможливості здійснення дії, пасивний стан, безафіксний ізафет, бажально-наказовий спосіб, використання афікса ki, словотвірний афікс cı та інші граматичні правила, які необхілні для набуття вмінь у спілкуванні на побутову тематику. Кожен мовленнєвий розділ – це один або декілька текстів, які відповідають певній тематиці, та вправи для закріплення лексичного матеріалу. В кінці навчально-методичного посібника зібрані тексти для домашнього читання. До кожного тексту розроблений свій словник, До деяких текстів також є питання для перевірки отриманої інформації та вдосконалення отриманих знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27784 |
ISBN: | 978-617-689-322-6 |
Інші ідентифікатори: | УДК 811.512.161’243(075.8) |
Розташовується у зібраннях: | Підручники, навчальні посібники та інші науково- та навчально-методичні праці ФМВПС |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Turkish_language.pdf | 619.61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.