Концептуальні основи розвитку поведінкового банкінгу

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2020
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сьогодні дані про те, як споживачі думають, приймають рішення та взаємодіють із продуктами та послугами, визначають, як бізнес орієнтує свої зусилля на досягнення максимальної ефективності. Фінансовий сектор не є винятком, і зміна парадигми у банкінгу, безперечно, потребує трансформації, акцентуючи увагу на потребах, бажаннях, діях клієнтів. Надання правильного продукту потрібній людині та в потрібний час – це один із головних викликів, з якими стикаються сьогодні банківські установи.
Опис
Ключові слова
бізнес, банкінг, фінансовий сектор
Бібліографічний опис
“Man and environment, trends and prospects”: the 3 th International scientific and practical conference (Tokyo, Japan, february 10-11, 2020). – Tokyo, Japan, 2020.
DOI
ORCID:
УДК