Розвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2017
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В монографії розкрито теоретико-методологічні основи розвитку управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств, досліджено складові елементи управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємствта висвітлено сучасні особливості маркетингової діяльності будівельних підприємств. Особливу увагу приділено аналізу маркетингових факторів будівельних підприємств та оцінці економічної ефективності управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Науково обґрунтовано напрями удосконалення управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в розрізі методичного забезпечення оцінки маркетингової діяльності будівельних підприємств; оптимізації товарної політики будівельних підприємств; удосконалення цінової та дистрибутивної політики досліджуваних господарюючих суб’єктів; розвитку інструментів маркетингових комунікацій в управлінні маркетинговою діяльністю будівельних підприємств. Для науковців, викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів, маркетологів, економістів, працівників органів влади та всіх, хто цікавиться проблемами управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств.
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, будівельне підприємство, діагностика маркетингового середовища, розвиток управління маркетинговою діяльністю, удосконалення управління
Бібліографічний опис
Розвиток управління маркетинговою діяльністю будівельних підприємств в Україні: Монографія. – Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2017. – 355 с.
DOI
ORCID:
УДК