Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27136
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тригуб, Валентина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Адобовська, Марія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Trigub, Valentina I. | - |
dc.contributor.author | Adobovska, Mariya V. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-27T18:04:43Z | - |
dc.date.available | 2020-01-27T18:04:43Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Проблеми і перспективи розвитку природничих наук у контексті модернізації середньої та вищої школи : зб. матеріалів Всеукр. наук.-метод. Інтернет-конф. (Одеса ,10-11 жовт. 2019 р.). – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2019. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27136 | - |
dc.description.abstract | Закони України „Про освіту”, „Про вищу освіту”, „Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті” та інші висувають принципово нові вимоги професійної підготовки майбутнього вчителя, що обумовлено, перш за все, реформуванням вищої освіти. Різноманітність типів освітніх установ (школи, ліцеї, гімназії, коледжі та ін.) і застосовуваних технологій передбачає зміну підготовки сучасного фахівцягеографа, формування у нього потреби безперервної самоосвіти і актуалізації своїх знань у практичній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова | uk_UA |
dc.subject | педагогічна практика | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | вчитель географії | uk_UA |
dc.title | Педагогічна практика як засіб формування професійної компетентності майбутнього вчителя географії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та доповіді БФ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
99-102.pdf | 323.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.