Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27096
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ковальова, Ніна | - |
dc.contributor.author | Левченко, Віктор Леонідович | - |
dc.contributor.author | Ковалева, Нина | - |
dc.contributor.author | Левченко, Виктор Леонидович | - |
dc.contributor.author | Kovalova, Nina | - |
dc.contributor.author | Levchenko, Viktor L. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-24T20:34:53Z | - |
dc.date.available | 2020-01-24T20:34:53Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier | DOI: https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.1(31).186393 | - |
dc.identifier | УДК 130:2 | - |
dc.identifier.citation | Δοξα/ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філології | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27096 | - |
dc.description.abstract | Сучасний музичний спектакль йде з семіотичного простору первинного жанру в поле смислів і знаків, нестійких, відкритих, котрі містять в собі і які передбачають безліч інтерпретацій, в тому числі й іронічних. Для вирішення цих завдань використовується провокація, що виступає як трансгресія, тобто подолання кордонів і деконструкція класичних бінарних опозицій: високе-низьке; духовне-тілесне, серьйозне-смішне, актор-глядач. У статті розглядається органічність елементів сміхової культури і комічних засобів для функціонування сучасного музичного театру | uk_UA |
dc.description.abstract | Современный музыкальный спектакль уходит из семиотического пространства исходного жанра в поле смыслов и знаков, неустойчивых, открытых, содержащих в себе и предполагающих множество интерпретаций, в том числе и иронических. Для решения этих задач используется провокация, которая выступает как трансгрессия, то есть преодоление границ и деконструкция классических бинарных оппозиций: высокое-низкое; духовное-телесное, серьезное-смешное, актер-зритель. В статье рассматривается органичность элементов смеховой культуры и комических средств для функционирования современного музыкального театра. | - |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеський національний університет імені І. І. Мечникова | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 1(31). | - |
dc.subject | смішне | uk_UA |
dc.subject | провокація | uk_UA |
dc.subject | рецепція | uk_UA |
dc.subject | трансгресія | uk_UA |
dc.subject | музично-драматичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | смешное | uk_UA |
dc.subject | провокация | uk_UA |
dc.subject | рецепция | uk_UA |
dc.subject | трансгрессия | uk_UA |
dc.subject | музыкально-драматическое искусство | uk_UA |
dc.subject | funniness | uk_UA |
dc.subject | provocation | uk_UA |
dc.subject | reception | uk_UA |
dc.subject | transgression | uk_UA |
dc.subject | musical-dramatic art | uk_UA |
dc.title | Межі смішного: провокация як трансгресія (на матеріалах музично-драматичного мистецтва) | uk_UA |
dc.title.alternative | Границы смешного: провокация как трансгрессия (на материалах музыкально-драматического искусства) | uk_UA |
dc.title.alternative | The boundaries of funniness: provocation as transgression (on the materials of musical-dramatic art) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
212-221.pdf | 250.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.