Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27096
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальова, Ніна-
dc.contributor.authorЛевченко, Віктор Леонідович-
dc.contributor.authorКовалева, Нина-
dc.contributor.authorЛевченко, Виктор Леонидович-
dc.contributor.authorKovalova, Nina-
dc.contributor.authorLevchenko, Viktor L.-
dc.date.accessioned2020-01-24T20:34:53Z-
dc.date.available2020-01-24T20:34:53Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.1(31).186393-
dc.identifierУДК 130:2-
dc.identifier.citationΔοξα/ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філологіїuk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27096-
dc.description.abstractСучасний музичний спектакль йде з семіотичного простору первинного жанру в поле смислів і знаків, нестійких, відкритих, котрі містять в собі і які передбачають безліч інтерпретацій, в тому числі й іронічних. Для вирішення цих завдань використовується провокація, що виступає як трансгресія, тобто подолання кордонів і деконструкція класичних бінарних опозицій: високе-низьке; духовне-тілесне, серьйозне-смішне, актор-глядач. У статті розглядається органічність елементів сміхової культури і комічних засобів для функціонування сучасного музичного театруuk_UA
dc.description.abstractСовременный музыкальный спектакль уходит из семиотического пространства исходного жанра в поле смыслов и знаков, неустойчивых, открытых, содержащих в себе и предполагающих множество интерпретаций, в том числе и иронических. Для решения этих задач используется провокация, которая выступает как трансгрессия, то есть преодоление границ и деконструкция классических бинарных оппозиций: высокое-низкое; духовное-телесное, серьезное-смешное, актер-зритель. В статье рассматривается органичность элементов смеховой культуры и комических средств для функционирования современного музыкального театра.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний університет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Вип. 1(31).-
dc.subjectсмішнеuk_UA
dc.subjectпровокаціяuk_UA
dc.subjectрецепціяuk_UA
dc.subjectтрансгресіяuk_UA
dc.subjectмузично-драматичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectсмешноеuk_UA
dc.subjectпровокацияuk_UA
dc.subjectрецепцияuk_UA
dc.subjectтрансгрессияuk_UA
dc.subjectмузыкально-драматическое искусствоuk_UA
dc.subjectfunninessuk_UA
dc.subjectprovocationuk_UA
dc.subjectreceptionuk_UA
dc.subjecttransgressionuk_UA
dc.subjectmusical-dramatic artuk_UA
dc.titleМежі смішного: провокация як трансгресія (на матеріалах музично-драматичного мистецтва)uk_UA
dc.title.alternativeГраницы смешного: провокация как трансгрессия (на материалах музыкально-драматического искусства)uk_UA
dc.title.alternativeThe boundaries of funniness: provocation as transgression (on the materials of musical-dramatic art)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212-221.pdf250.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.