Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27096
Title: Межі смішного: провокация як трансгресія (на матеріалах музично-драматичного мистецтва)
Other Titles: Границы смешного: провокация как трансгрессия (на материалах музыкально-драматического искусства)
The boundaries of funniness: provocation as transgression (on the materials of musical-dramatic art)
Authors: Ковальова, Ніна
Левченко, Віктор Леонідович
Ковалева, Нина
Левченко, Виктор Леонидович
Kovalova, Nina
Levchenko, Viktor L.
Citation: Δοξα/ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філології
Issue Date: 2019
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Keywords: смішне
провокація
рецепція
трансгресія
музично-драматичне мистецтво
смешное
провокация
рецепция
трансгрессия
музыкально-драматическое искусство
funniness
provocation
reception
transgression
musical-dramatic art
Series/Report no.: ;Вип. 1(31).
Abstract: Сучасний музичний спектакль йде з семіотичного простору первинного жанру в поле смислів і знаків, нестійких, відкритих, котрі містять в собі і які передбачають безліч інтерпретацій, в тому числі й іронічних. Для вирішення цих завдань використовується провокація, що виступає як трансгресія, тобто подолання кордонів і деконструкція класичних бінарних опозицій: високе-низьке; духовне-тілесне, серьйозне-смішне, актор-глядач. У статті розглядається органічність елементів сміхової культури і комічних засобів для функціонування сучасного музичного театру
Современный музыкальный спектакль уходит из семиотического пространства исходного жанра в поле смыслов и знаков, неустойчивых, открытых, содержащих в себе и предполагающих множество интерпретаций, в том числе и иронических. Для решения этих задач используется провокация, которая выступает как трансгрессия, то есть преодоление границ и деконструкция классических бинарных оппозиций: высокое-низкое; духовное-телесное, серьезное-смешное, актер-зритель. В статье рассматривается органичность элементов смеховой культуры и комических средств для функционирования современного музыкального театра.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27096
Other Identifiers: DOI: https://doi.org/10.18524/2410-2601.2019.1(31).186393
УДК 130:2
Appears in Collections:Δόξα / Докса. Збірник наукових праць з філософії та філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
212-221.pdf250.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.