Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27069
Title: Бізнес-моделі експансії міжнародних готельних мереж та їх розвиток в умовах цифровізації
Authors: Ломачинська, Ірина Анатоліївна
Гриценко, С. М.
Ломачинская, Ирина Анатольевна
Lomachynska, Iryna A.
Citation: Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти : монографія . – Херсон : ОЛДІ-ПЛЮС, 2019.
Issue Date: 2019
Keywords: готельний бізнес
готельні ланцюги
економічна ефективність
інтеграційний процес
туристичний ринок
Series/Report no.: ;Вип. 4.
Abstract: У структурі світового готельного бізнесу виділяють два основні сегменти: незалежні підприємства та операційні ланцюги (мережі). Готельні мережі або «готельні ланцюги» – «форма об’єднання готельних підприємств з метою забезпечення економічної ефективності діяльності та конкурентноздатності на ринку послуг за рахунок високої якості обслуговування (на основі розробки та дотримання власного стандарту якості)» [1, с. 260]. Готельні мережі набули важливого значення в розвитку сучасного готельного бізнесу та являють собою найбільш поширену форму управління готелями у світі. Вони дозволяють просувати на світовий туристичний ринок високі стандарти обслуговування, сприяють підтримці готельного бізнесу в цілому.
URI: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/27069
Appears in Collections:Статті та доповіді ЕПФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
465-482.pdf337.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.