Формування інноваційної культури суспільства
Вантажиться...
Дата
2016
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Спроба встановити первинність культури у відношення до
економіки чи протилежну послідовність у формування цих двох
феноменів призводить до згадки про виникнення цих слів в
лінгвістичному сенсі. Етимологія поняття «культура» полягає у
латинському слові cultura, що походить від дієслова colo, colere –
«обробіток, облагороджування, виховання». Походження поняття
«економіка» – від грецького «дім, господарювання». Тому в цьому
дослідженні метою є обгрунтування взаємного зв’язку та конкретизація
механізму впровадження моделі інноваційної економіки шляхом
формування стійкої інноваційної культури суспільства. Невирішеною
частиною інноваційної проблематики є формулювання, використання та
вдосконалення моделі та перспективної практики підтримки
інноваційної діяльності ВНЗ, як одного з суб’єктів інноваційної
системи. В якості основних суб’єктів інноваційної економіки та
культури обрано університети дослідницького типу, як основнх
генераторів та виробників ноу-хау, патентів, ліцензій, технологій, та
інших об’єктів права інтелектуальної власності. Результати
дослідження засновані на матеріалах проекту програми ТЕМПУС
«Університети для інновацій – UNI4INNO» [1], партнером якого
виступав Одеський національний університет імені Іллі Мечникова.
Опис
Ключові слова
первинність культури, економіка, феномен, інноваційна культура, програми ТЕМПУС
Бібліографічний опис
Інноваційна економіка: теоретичні та практичні аспекти: монографія Вип. 1/ за ред. д.е.н., доц. Є.І. Масленнікова. – Херсон: Грінь Д.С., 2016.