Розвиток каналів розподілу в інтернет-торгівлі

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Ваговим фактором діяльності Інтернет-торгівлі є маркетингова складова, за допомогою якої продавці привертають покупців і нарощують доходи. В цьому аспекті актуалізується дослідження ринкових стратегій онлайн-ритейлерів, що дасть змогу зрозуміти, за допомогою яких інструментів маркетингу забезпечуються високі темпи розвитку галузі. Нашою метою було здійснення аналізу новітніх тенденцій інтернет-торгівлі в Україні, зокрема у сфері розподілу, яка є невід’ємним елементом маркетинг-мікс (4Р). В ході дослідження було виявлено провідні тенденції (тенденцію-драйвери), які визначають принциповий напрям подальшого розвитку – і окремо розподілу як елементу 4Р, і разом усього комплексу маркетинг-мікс електронної торгівлі.
Опис
Ключові слова
інтернет-торгівля, маркетингова складова, ринкова стратегія
Бібліографічний опис
Підприємницька модель економіки та управління розвитком підприємства: тези ІI Міжнар. наук.-практ. конф. (Житомир, 6-8 лист. 2019 р.). - Житомир, 2019.
DOI
ORCID:
УДК