Система документообігу кафедри ЗВО на основі графової моделі даних

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У дипломній роботі розроблена інформаційна система документообігу кафедри МОКС. Метою якої є автоматизація функцій обліку інформації про роботу кафедри, а саме: проведення засідань кафедри та обговорення питань, які стосуються навчального процесу та наукової діяльності; відвідування лекцій, семінарських та практичних занять; підвищення кваліфікації викладацького складу; індивідуальних планів викладачів; зберігання методичних посібників і публікацій; робочі навчальні плани з усіх навчальних дисциплін плану бакалаврату та магістратури. Розроблена система повинна розмежувати доступ до ресурсів в залежності від групи, до якої належить користувач, і надавати відповідний перелік функцій. Отже, завідувач кафедри має доступ до всієї інформації та може здійснювати всі можливі операції інформаційної системи, секретар має такі ж права, як і завідувач кафедрою, крім можливості підписання документів, наприклад, протоколів засідання кафедри, викладач має аналогічні права, що і у секретаря, однак у нього обмежений доступ до інформації, студенти мають доступ тільки до перегляду інформації про навчальні дисципліни та відповідних методичних посібників, які додає в систему методист (лаборант) кафедри. В результаті отримано web-додаток, що забезпечує доступ користувачів до інформаційної системи для перегляду даних про зберігання всіх можливих документів, що свідчать про роботу кафедри, пошуків за різними критеріями, а також формування звітів і протоколів про проведену роботу. На всіх вище перерахованих документах грунтується план роботи кафедри МОКС. Результати дипломної роботи доповідалися на шістнадцятій всеукраїнської конференції студентів та молодих вчених «Інформатика, інформаційні системи і технології».
В дипломной работе разработана информационная система документооборота кафедры МОКС. Целью которой является автоматизация функций учета информации о работе кафедры, а именно: проведение заседаний кафедры и обсуждение вопросов, которые касаются учебного процесса и научной деятельности; посещение лекций, семинарских и практических занятий; повышение квалификации преподавательского состава; индивидуальных планов преподавателей; хранение методических пособий и публикаций; рабочие учебные планы по всем учебным дисциплинам плана бакалавриата и магистратуры. Разработанная система должна разграничить доступ к ресурсам в зависимости от группы, к которой принадлежит пользователь, и предоставлять соответствующий перечень функций. Итак, заведующий кафедрой имеет доступ ко всей информации и может осуществлять все возможные операции информационной системы, секретарь имеет такие же права, как и заведующий кафедрой, кроме возможности подписания документов, например, протоколов заседания кафедры, преподаватель имеет аналогичные права, что и у секретаря, однако у него ограниченный доступ к информации, студенты имеют доступ только к просмотру информации об учебных дисциплинах и соответствующих методических пособий, которые добавляет в систему методист (лаборант) кафедры. В результате получено web-приложение, которое обеспечивает доступ пользователей к информационной системе для просмотра данных о хранении всех возможных документов, свидетельствующих о работе кафедры, поисков по различным критериям, а также формирования отчетов и протоколов о проведенной работе. На всех выше перечисленных документах основывается план работы кафедры МОКС. Результаты дипломной работы докладывались на шестнадцатой всеукраинской конференции студентов и молодых ученых «Информатика, информационные системы и технологии».
The diploma work has developed an information system for the workflow of the university department document. The purpose of which is to automate the functions of recording information on the work of the department, namely: holding meetings of the department and discussing issues related to the educational process and scientific activities; attendance of lectures, seminars and practical classes; staff development; individual teacher plans; storage of manuals and publications; working curricula for all academic disciplines of the undergraduate and graduate plan. The developed system should delimit access to resources depending on the group to which the user belongs, and provide the appropriate list of functions. So, the head of the department has access to all information and can carry out all possible operations of the information system, the secretary has the same rights as the head of the department, except for the possibility of signing documents, for example, the minutes of the meeting, the teacher has the same rights as the secretary however, he has limited access to information, students have access only to view information about academic disciplines and relevant teaching aids, which the methodologist (laboratory assistant) of the department adds to the system s. As a result, a web application was obtained that provides users with access to the information system to view data on the storage of all possible documents showing the department’s work, searching by various criteria, as well as generating reports and protocols on the work carried out. The work plan of the Department of SCS is based on all the above documents. The results of the thesis were reported at the sixteenth All-Ukrainian conference of students and young scientists "Informatics, information systems and technologies."
Опис
Ключові слова
6.050102 комп’ютерна інженерія, документообіг, автоматизація, web-додаток
Бібліографічний опис
Мамашова, А. І. Система документообігу кафедри ЗВО на основі графової моделі даних : дипломна робота бакалавра / А. І. Мамашова. – Одеса, 2019. – 32 с.
DOI
ORCID:
УДК