Розвиток каналів просування в eлектронній комерції

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дослідження каналів просування (Promotion), як складової маркетингового комплексу підприємств української електронній торгівлі показує, що інтернет-гравці в останні роки роблять акцент на підвищення технологічної складової просування та багатоканальність.
Опис
Ключові слова
канал просування, маркетинговий комплекс, підприємство, електронна торгівля
Бібліографічний опис
Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теорет. та практ. аспекти: матеріали IV Міжнар. наук.-практич. конф., (Херсон, 16-18 жовт. 2019 р.) /. – Херсон, вид-во ФОП Вишемирський В.С., 2019.
DOI
ORCID:
УДК