Розробка стратегії та програми ціноутворення підприємства

Ескіз недоступний
Дата
2018
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
Номер ISSN
Номер E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
Сьогодні національна економіка переживає не найкращі часи. Далися взнаки політична нестабільність, проблеми у банківській сфері, війна на сході України та інші фактори, які послабили позиції багатьох підприємств на ринку нашої держави. Сьогодні багато минулих лідерів своєї галузі мають суттєві збитки і їх майбутнє існування знаходиться під загрозою. В цей же час, інші підприємства національної економіки прийняли ці проблеми як належне та розробляють ефективні програми для підвищення своєї прибутковості та конкурентоздатності. Одним із пріоритетних напрямків забезпечення стійкого високого конкурентного положення на ринку є ефективна стратегія та програма ціноутворення продукції підприємства.
Опис
Ключові слова
073 менеджмент, ціноутворення, підприємства, суб’єкт господарювання
Бібліографічний опис
Кашубський, А. А. Розробка стратегії та програми ціноутворення підприємства = Formation of the pricing strategy and program of an enterprise : дипломна робота магістра / А. А. Кашубський; наук. кер. О. Є. Мазур; ОНУ ім. І. І. Мечникова, ЕПФ, Каф. менеджменту та інновацій. – Одеса, 2018. – 92 с.
DOI
ORCID:
УДК