Основи маркетингу в еколого-інноваційному розвитку економіки вражень

Вантажиться...
Ескіз
Дата
2019
Науковий керівник
Укладач
Редактор
Назва журналу
ISSN
E-ISSN
Назва тому
Видавець
Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Анотація
У статті розглядаються питання теоретико-методологічних основ маркетингу цінностей товарів і услуг економіки вражень в еколого-інноваційному просторі. Досліджено основні напрямки політики маркетингу-вражень, які мають бути спрямовані, з одного боку, на всебічний облік бажань споживача щодо властивостей пропонованого товару/послуги, а з іншого – на посилення його конкуренто- спроможності. Розглянуто принципи маркетингу послуг-вражень. Запропоновано два напрямки розвитку маркетингу економіки вражень. Визначено основні цілі маркетингу послуг від враження.
В статье рассматриваются вопросы теоретико-методологических основ маркетинга ценностей товаров и услуг экономики впечатлений в эколого-инновационного пространстве. Исследованы основные направления политики маркетинг-впечатлений, которые должны быть определены, с одной стороны, на всемерный учет желаний потребителя относительно свойств предлагаемого товара / услуги, а с другой – на усиление его конкурентоспособности. Рассмотрены принципы маркетинга услуг-впечатлений. Предложены два направления развития маркетинга экономики впечатлений. Определены основные цели маркетинга услуг от впечатления.
The article discusses the theoretical and methodological foundations of marketing the values of goods and services of the economy of impressions in the ecological and innovation space. The main directions of the marketing-impression policy are investigated, which should be determined, on the one hand, to comprehensively take into account consumer desires regarding the properties of the goods / services offered, and on the other, to enhance its competitiveness. The principles of marketing services-impressions are considered. Two directions of development of marketing of the economy of impressions are proposed. The main objectives of marketing services from experience are defined.
Опис
Ключові слова
економіка вражень, маркетинг, цінність товарів та услуг, еколого-інноваційний простір, маркетинг товарів / послуг вражень, рентні оцінки, політика маркетингу-вражень, экономика впечатлений, маркетинг, ценность товаров и услуг, эколого-инновационное пространство, маркетинг товаров / услуг впечатлений, рентные оценки, политика маркетинг-впечатлений, economics of impressions, marketing, the value of goods and services, ecological and innovative space, impression product / service marketing, rental estimates, marketing impressions policy
Бібліографічний опис
Ринкова економіка: сучасна теорія і практика управління = Market economy: modern management theory and practice
DOI
ORCID:
УДК