Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26300
Назва: Маркетингові витрати та витрати на НДДКР транснаціональних корпорацій сучасності
Автори: Шаповал, А. В.
Якубовський, Сергій Олексійович
Якубовский, Сергей Алексеевич
Yakubovskyi, Serhii O.
Бібліографічний опис: Добробут націй в умовах глобальної нестабільності : зб. наук. праць Дев’ятої міжнар. наук.-практич. конф.. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2019.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Ключові слова: транснаціональна корпорація
маркетинг
стратегічне рішення
інноваційно-технічне оснащення
Короткий огляд (реферат): Теоретичні дослідження авторами праць склали першопочаткову базу функціонування та розширення транснаціональних корпорацій заснованих на розкритті та використанні специфічних можливостей. Даний елемент будується на основі технологічних досягнень та розширенні внутрішніх специфічних умов розвитку. Технологічне оснащення дозволяє прискорювати обіг ПІІ при постійному відновленні та вповільнювати при певній стагнації, являючись необхідністю при географічній диверсифікації на зовнішніх ринках. Однак, географічна диверсифікації на нові ринки підпорядковується одночасно «допоміжним емпіричним припущенням», котрі виділялись Едіт Пенроуз. Будування системи ТНК на основі маркетингових стратегічних рішень це невід’ємна частина передування над національними компаніями. Внаслідок того, що НДДКР, як складова, не може самостійно забезпечити достатні конкурентні переваги. Постійна кооперація між двома складовими дозволяє при однакових інноваційно-технічних оснащеннях збільшувати прибуток та охоплення ринку за посередництвом маркетингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.onu.edu.ua:8080/handle/123456789/26300
Розташовується у зібраннях:Статті та доповіді ФМВПС

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
38-39.pdf279.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.